hits

Tips til å løpe med gravidmage

Heisan, har akkurat komt inn frå ein varm rolig løpetur. Ja, eg skriv rolig, for det er nettopp det tempoet er for tida. Og roligare skal det nok bli. Det er stor forskjell på å løpe med ein 4 månadars mage, og ein snart fullgått 7 månadars mage. Tenkte difor eg skulle gje nokre tips til dåkke som er i same situasjon, og som likar å halde dåkke i løpande aktivitet.




Dette er tips til deg som har eit friskt og godt svangerskap. Har du bekkenløsning seier det seg sjølv at løping blir vondt og vanskeleg.

1) Tiss rett før du startar. Ta med papir i tilfelle du må bak ei busk undervegs. Eg er blitt så lei av desse småstoppane at eg vel å halde meg til eg kjem heim.

2) Begynn rolig, gjerne med å gå eit par tre minutt.

3) Spring på mjukt underlag. Har du mest asfalt rundt deg, spring du på sida av vegen. Der er det som regel litt grus, men det beste er å oppsøke skog og mark.

4) Hald eit jamnt og roleg tempo. Får du kynnarar, går du til dei gir seg.

5) Gå i bratte nedoverbakkar. Då unngår du dei verste støta.

6) Er det varmt og du vil være ute i ein timestid bør du ha med vatn.

7) Eg spring sjeldan meir enn 40 minutt. Då kjenner eg at det er alldeles nok, men dette kjenner du på sjølv. Husk berre å lytte til kroppen.

8) Innfinn deg med at det ikkje er noko nedtur å måtte gå innimellom. Du får fin trening likevel. Det er heller ikkje noko nedtur om du må snu før du har tenkt.Det du bærer er det viktigaste tross alt.


Springerinneklem

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

springerinne

springerinne

38, Lillehammer

Hei, eg begynte å blogge då eg fekk behandling for ein 13 år gammal spiseforstyrrelse. I dag er frisk, og er sjeleglad for at eg tok opp kampen. Det har resultert i eit fritt liv kor eg ikkje lenger er fengsla, og er blitt mamma til Noah på 3, og Erle på 1 år. Historia mi er blitt til boka Spring for livet. Den kan du kjøpe hos Norli og andre bokbutikkar. Eg jobbar i dag for Dagbladet, og er redaktør for magasina SKIsport og Friidrett. Har bakgrunn som toppidrettsutøvar i friidrett, elskar fortsatt å springe og ikkje minst gå på ski. Treffast på kriroset@gmail.com.

Kategorier

Arkiv