hits

På sidelinja

Strandtorgløpet er nettopp avslutta. Eit 10,36 km langt løp med start på Strandpromenaden, vidare langs Mosodden, inn i Hovemoen og tilbake same veg. Omtrent den same løypa eg pleier å springe sjølv. Synes det er kjempemoro at det finnast ein slik karusell her på Lillehammer. Dei ti løpa som blir arrangert av Litrim i løpet av sesongen er veldig varierte, der det kortaste er litt over 2 km og det lengste 10,3 km. 


Vinnaren i herreklassa, Kjartan Helland på 36,26. Slett ikkje verst i ei løype med innslag av ein kraftig motbakke og stiløping.

I dag valde eg derimot å heie på sidelinja. Det kribla litt, men eg torte rett og slett ikkje å begje meg ut på så mange kilometer. Eg kjenner meg sjølv så godt at eg ville løpt for fort første halvdel, og gått på ein alvorleg smell på veg tilbake. Ja, kall meg ei pyse. Det er heilt greitt.:):) Heldigvis kjem det fleire løp i nærområde som er kortare.



Moro å sjå spreke løparar på rekke og rad.



Ei glad Marte Flatlien på veg til seier. 



Ca.1km att. Trur nok det svidde godt for dei fleste her.


Lars Berger i fint driv.



Nydeleg løpevær.



Ellers har Noah fått seg ein klipp idag. Det er hans andre etter at mormor tok dei første lokkane i mars. Uroleg som han er sette eg han i stolen, gav han mat og norske sangar på Macen. Det kom ikkje eit knyst.:)

Ynskjer dokke ein fin vårkveld vidare:)

Springerinneklem 
 

6 kommentarer

Ingvild

12.05.2016 kl.07:52

Hei! Jeg har et spørsmål som jeg håper du kan svare på, erfaren løper som du er :-) Litt vanskelig å formulere, men jeg håper du forstår hva jeg mener!

Hvor ofte må jeg løpe utendørs for å unngå at kroppen "glemmer" belastningen mellom øktene (slik at den reagerer med stølhet)? Første løpeturen min ute etter å bare ha trent inne endte med en smertefull og støl kropp i ekstremt mange dager, noe jeg vil unngå igjen. Holder det med én joggetur utendørs i uka, eller må jeg ha høyere frekvens for å unngå å bli så støl? Tenker altså ikke på for å opprettholde formen (jogger på mølla et par ganger i uka også), men for å unngå å bli så stiv og støl :-)

Per i dag har jeg tre joggeturer ute (i frykt for at kroppen skal glemme belastningen), men egentlig ønsker jeg i gjennomsnitt én joggetur ute i uka, fordi ellers blir det litt for mye trening tilsammen, da jeg trener mye annet i tillegg (håndball, styrketrening og gruppetimer).

Håper du orker å svare så fort som mulig! :-)

springerinne

12.05.2016 kl.09:01

Ingvild: Hei, eg ville bytta ut den eine løpeturen på mølla med ute, slik at du får to løpeøkter ute. Grunnen til at du blir støl er fordi du brukar fleire små musklar i kupert terreng samanlikna med mølla som har eit stabilt underlag. Skal du unngå stølhet er det smart med to løpeøkter ute i veka. Håpar dette var eit greitt svar:)Lykke til:)

Ingvild

12.05.2016 kl.11:13

Tusen takk for svar!

Jeg liker egentlig best å jogge på mølle (føler jeg har mest kontroll og best effekt da), men jeg skal absolutt vurdere å ta to joggeturer ute istedet! Det har vel litt med vane å gjøre, også :-) Men på joggerutene mine er det ikke særlig kupert terreng, det går mest i asfalt og grus (bor midt i byen, så vanskelig å finne annet underlag). Men kanskje andre muskler aktiveres her likevel?

Joggeøktene mine pleier heller ikke å være kjempelange, som regel 30-40 minutter. Er det for kort til å vedlikeholde jogginga utendørs, hvis jeg jogger to slike turer per uke?

springerinne

12.05.2016 kl.11:30

Ingvild: Asfalt er jo ganske hardt for kroppen samanlikna med mølla, så det kan også være ein grunn. Pass på at du får litt grus under beina også. 40 minutt er nok det.
Angåande tredemølle løping er det ikkje noko dårleg alternativ, men det kan jo være moro for motivasjonen å variere og komme seg litt ut i frisk luft også.:)

Ingvild

12.05.2016 kl.12:05

Ja, det har du helt rett i! Ønsker å venne meg til å jogge ute både sommer og vinter, det er lett å bli avhengig av mølla og tv-en. Den beste løypa jeg har tilgjengelig er en blanding av asfalt og litt grusvei. På et lite parti er det også en avstikker ved siden av "hovedveien" der jeg kan jogge på en slags sti. Men det blir nok mest asfalt, dessverre. Sånn er det å bo i byen og må kjøre lenge i buss for å komme seg til underlag som er snilt mot beina ;-)

Tusen takk for svar igjen, du er inspirerende!

springerinne

12.05.2016 kl.12:08

Ingvild: Det forstår eg. Det gjeld å gjere det beste ut av det. Du kan jo legge opp til ein kortintervall der det er grus, så får du god trening på eit lite området. For eksempel løpe 30 sekund på og 15 sekund pause x 10 stykk. Då har du ei fin økt etter oppvarming. Eller løpe bakkesprint på grusen viss du har ein grusbakke. Det finnast alternativ til rolig løping også som kan være minst like moro og ennå meir effektivt.

Skriv en ny kommentar

springerinne

springerinne

38, Lillehammer

Hei, eg begynte å blogge då eg fekk behandling for ein 13 år gammal spiseforstyrrelse. I dag er frisk, og er sjeleglad for at eg tok opp kampen. Det har resultert i eit fritt liv kor eg ikkje lenger er fengsla, og er blitt mamma til Noah på 3, og Erle på 1 år. Historia mi er blitt til boka Spring for livet. Den kan du kjøpe hos Norli og andre bokbutikkar. Eg jobbar i dag for Dagbladet, og er redaktør for magasina SKIsport og Friidrett. Har bakgrunn som toppidrettsutøvar i friidrett, elskar fortsatt å springe og ikkje minst gå på ski. Treffast på kriroset@gmail.com.

Kategorier

Arkiv