På eventyr

Jentehelg og gamle minner

No sit eg på toget frå Trondheim etter ei kjempekosleg helg saman med Ingrid. Ho er student på andre året og har vore fleire gonger på Lillehammerbesøk. Det var difor på tide at tante tok...

Thief Hotel: Ikkje verste plassen

Tilbringer helga på Thief Hotel i Oslo. Det er barnefri og ingen som masar. Ufatteleg godt sjølv om eg saknar småtrolla heime på Lillehammer. Hotel Thief ligg ytterst på Tjuvholmen, og er eit ho...

Portugal: Ferietips til deg som likar sol, trening og avslapping

For ein månad sidan reiste mor, veslejenta og eg på ferie til Algarvekysten i Portugal. Du kan lese eit av innlegga her. Å sole seg på ei strand med lyden av bølgjer er reine terapien for ein Ve...

Løpekurs, ferieslutt og forsidesak i Dagbladet

Først: I morgon har eg løpekurs, og har per i dag 2 påmelde. Eg ynskjer å halde det sjølv om eg gjerne skulle hatt fleire. Viss du er interessert så er det berre å sende meg ein mail til kriroset@g...

Mammaferie

Det er første gong eg er borte frå Noahgutt så lenge. Ja, heile 8 dagar blir det til slutt. Det er rart, og eg kjenner saknet etter han allereie. Likevel er det uhyre godt; å få ei veke med fullste...

Tre generasjonar på tur

Om to dagar reiser tre generasjonar på tur til Portugal, mormor, mor og vesle Erle. Eg har gleda meg til denne reisa i over 2 månadar og pakka i ei veke, så det skal bli godt å endeleg få sett...

Bli med på ei reise spekka av inspirasjon og treningsglede

Mi gode venninne Kristin som også er frå Sandane ( men busatt i Spania på 16 året) har hatt lyst til å arrangere ei treningsreise til Albir i Spania ei god stund. Planen var å debutere for snart 2 ...

Bryllupstips Barcelona

Det er snart ei veke sidan eg sa ja til verdas beste mann i Barcelona. Ei reise eg aldri vil gløyme. Tenkte å dele nyttig informasjon til dokke som planlegg å gifte dokke i den same vakre byen. ...

Bryllupsdagen eg aldri vil gløyme

No er det over, bryllupet vi har planlagt og gleda oss til i ni månadar. Og dagen blei slik eg håpa sjølv med nokre bommertar underveis. Kjem tilbake til det. Dagen starta med vigselssamtale med...

God morgen fra beachen

Å sovne og vakne til lyden av bølgjer som slår inn mot land er magisk for ei vestlandsjente. Det var difor ikkje det store problemet å stå opp tidleg saman med Noah denne morgenen. Vi tok like så g...

Next stop Barcelona

No sit vi på flyet til Barcelona. Ein by eg har besøkt ein gong før, og som gjekk rett på topp fem lista over favoritt storbyar ( viss du er nysgjerrig, er Krakow, Roma, Stockholm og Cape...

Fantastisk treningsområde

Er det noko eg elskar så er det  fjell landskap som ligg over tregrensa. Då er det ope, det er mykje å sjå og det kjennes så fritt. Slik er det når Hafjelltoppen er passert og du kjem til...

Venner

Det er ikkje ofte eg gjer det lenger, men eigentleg er det veldig koseleg. Iallfall når alt er i rute. Togturen frå Lillehammer til Oslo er akkurat passe lang, men eg hadde glatt reist lenger for å...

På ferie med turbogutten

Eg skjønar meir og meir kva mor mi meiner når ho seier at ho måtte springe etter meg heile tida medan eg var bittelita. Eg sat ikkje i ro eit sekund, og å gå hadde eg visst ikkje tid til....

Føler meg heldig...

..som skal få gifte meg med denne fine pappaen og kjærasten. Om 72 dagar skal vi gje kvarandre det store JA et i Barcelona.  Vi ville begge ha eit lite bryllup, og hadde ikkje dei sto...

Påskebilder

Etter fire dagar på Vestlandet og på fjellet utan dusj og nett var det godt å kome heim. Men det var veldig godt å tilbringe desse dagane i frisk fjelluft og med mykje snø under beina. Eg fekk prøv...

Reisetips?

No har eg sagt natta til verdas beste lillegutt. Kjenner det riv i hjerte over at eg ikkje skal få seie natta til han før søndag. Det blir den andre helga borte frå han i løpet av dei 15 månadane h...

Ein plass i mitt hjerte

Middagen er godt plassert i magen, velsegutt har sovna og på bordet står det smågodt og eit glas musserande. Vi er på Ilsetra, like ved Hafjell for ånyte frisk lufteit pardagar. Gode ettåringen vå...

Viss du skal til Helsinki...

Har du planar om tur til Helsinki, kjem eg gjerne med nokre tips her. Våre fakta og erfaringar: Hotell: Radisson Blu Plaza. Perfekt for deg som vil ha hotellet midt i sentrum, for deg som elska...

Helsinki tips?

Imorgon ventar Finland og Helsinki. Har ikkje vore der på "berre" tur før, så tek gjerne imot kjappe gode tips frå dokke:)Reiser med han herlege gutten her.Springerinneklem

Vestlandsbilder

Etter nokre deilige dagar utan internett og telefondekning er eg "mobil" att. Vi har kosa oss på hytta i Stryn, shoppa på Moods of Norway(sjølvsagt), bada på Hotel Alexandra i Loen og sjølvsagt i f...

Charterbilder:)

No er veka i syden over, og eg er sjeleglad for at alt gjekk bra på flyreisene. Uff, likar meg ikkje der altså. Noah søv stort sett heile turen heim.Idag blei han for øvrig sjuk med 40 i feber. Hel...

Ilsetra: Alt du treng på ein plass

Noah, min kjære og eg ankom Ilsetra i går ettermiddag. Ilsetra ligg på Øyerfjellet, 11 kilometer frå E6 ogØyer. Noah på si første fjellutflukt. Like utanfor døra kan du gå milevis på langr...

Bryllup og spennande møte

I går kveld kom vi heim frå tre dagar i vakre sør England. Her fekk vi oppleve bryllup i herskapelege omgjevnadar godt ute på landsbygda. Flaug med Norwegian til Gatwick flyplass, og to taxi derifr...

Tips som ligg mitt hjerte nær

Sjølv om eg ikkje har budd heime i Nordfjord på mange år, ligg hjertet mitt der. Og for deg som ikkje har vore på desse trakter har eg nokre tips som du med godt hell kan sjekke ut. Eg reiser med m...

Ferietips for småbarnsforeldre

Tenkte eg skulle gje dåkke småbarnsforeldre eit chartertips. Det er kanskje nokre av dåkke som grublar litt på ein tur, og då vil eg gjerne anbefale Bulgaria.Eg var skeptisk på førehand, og hadde i...

Min første ferie uten trening

Skulle tru eg var forskrudd etter overskrifta å dømme,men det er ikkje mange gonger eg har slappa så mykje av som på denne turen. Joda løpeskoa har vore med, men eg har rett og slett ikkje orka å s...

Solsmil frå Svartehavet

Sender eit solsmil frå Svartehavet. Har aldri bada så mykje som på denne turen og høydepunktet er utan tvil lyden og følelsen av dei heftige bølgene vi hadde igår:)Både reisefølgje og knotten i mag...

All inklusive - det "verste"for ein spiseforstyrra

Frukost til 10.00. Lunsj frå 12-14.00.Middag frå 18-21.00.Heile dagen: Snackbar med alt frå pizza til is. Et når du vil,så mykje du vil.Ein avslappende og deilig situasjon for dei fleste. Uholdbar ...

CharterSpringerinne

Sender ei solfylt stemning til mine kjære lesarar.Ja eg er på charter og har fått tak i både solhatt og falske RayBan briller. Bur på eit ekte charterhotell og kan ete heile dagen. Det heite visst ...

Klar for ei veke i bikini

Når du les dette innlegget er eg på Gardermoen klar for 1 veke i bikini. Turen går til Bulgaria, så med Litauen friskt i minne ( bildet under og utan allværsjakka i bagasjen) blir det to østlige la...

Storslått + Vilnius tips

Heisan!Siste vesle rapport frå jenteturen vår til Vilnius. Tok bussen ut til ein vakker plass med navn Trakai. Her venta det eit flott slott omringa av ein vakker innsjø.Tok berre ein god halvtime ...

Frukostelskar

For ein som elskar frukost er det som å kome i himmelen på hotell, iallfall når utvalget er stort.No har vi nettopp meska oss med ein solid dose påfyll, og eg kan ikkje sei anna enn at eg har falt ...

Jentetur

Jenteturen sette igong allereie klokka 0400 idagtidleg. Kunne ikkje ta sjansen på å kome for seint til strikse Ryanair,og heldigvis gjekk det bra(etter at vi kom oss ut av Kaunas gaten..hehe morgon...

Til ukjente Vilnius

Endeleg er det klart for ein liten ferietur med mor. Vi tek av frå Rygge tidleg tidleg mandag morgen, og vender nasa mot Vilnius. Har aldri vore der før, og er spent på kva byen vil vise oss. Likar...

Lengtar etter denne varmen

Det er ikkje eit av mine topp ti reiser, men viss eg skulle reist no for å få sol og atter sol ville nok turen gått til denne plassen. Sharm El Sheikh i Egypt melder om 25 -28 grader og knallblå...

Sjå hundespannreportasjen her!

I går fekkAndrea og egdet beste komplimentet etter ei veke med TV sendingar. Teknikaren i studio meinte hundesledereportasjen vår kunne gå retttil Sportsrevyen. Det synes eg var stort å få høyre so...

Den beste avslutninga på TV veka!

No er ei veke med TV opptak over,og vi kunne ikkje få ei betre avslutning enn medein heil dagpå hundesledetur.Eg vil sei det er den beste arbeidsdagen eg har hatt EVER! Dei 46 hundane som møtte ...

Lengsel

Rart med det, men har ein fått smaken på sol og sommar når det er vinter her, kjem lengselen tilbake etter meir kort tid etter. Det er 1 månad sidan eg var i Sør Afrika, men hadde eg fått to bilett...

Sterke inntrykk i slummen

Heisan! Det er berre 2 dagar att her i paradiset.Likar det ikkje! Vil berre være her eg.Igår var vi på besøk i slummen. Sjølv etter seks gongar i Sør Afrika har eg ikkje kome meg så langt. Så det v...

Cape Town next!

Fråsafari i Botlierskop Dette har eg gleda meg til i snart eit halvt år. Då spurde mor om eg kunne bestille flybilettar til fars 70 års dag. Og det var ikkje billettar til Sverige for å sei det sl...

Eksotisk perle som må opplevast

Heisan! Ynskjerå dele eit herleg, ogspesielt reisemål i Sør Afrika med dåkke. Like utanfor byen Robertson ( der vinen Robertson kjem frå) ligg ei eksotiskperle heilt åleine( sjå kart lenger nede)...

Mitt Barcelona og stilig hotell!

Heisanpå ein søndagettermiddag! Før dåkke får nokre gode tips til korleis tåle meir eksplosiv løpstrening somførre innlegg handla om, ynskjer eg å dele "Mitt Barcelona" meddåkke. Ein fantastisk va...

PRAHATIPS?

Imorgon reiser mor og eg til Praha. Vi har reist saman mange stader, og dei siste åra har vi endai Berlin, Stockholm, Krakow, Wien og no Praha. Gler meg mykje til å nyte nokre dagar med verdas best...

ROMANTIKK I SØR - AFRIKA

Fekk eit spørsmål om kva eg anbefalar for ein kjærlighetstur til Sør -Afrika. Det må eg sjølvsagt prøve å svare på. Sør Afrika = Kontrastar, vennlegheit, smil, romantikk, natur, fantastisk mat og ...

REISE: KRAKOW I ORD OG BILDER

God morgon! Veit det er laurdag, men klarte ikkje å sove lengre. Stod like så godt opp,har ete ein solid frukost med heimelaga rundstykke, og er klar for meir blogging om turen. Vil også seie at t...

Nydelege Krakow

Nokre ord og bilder frå Krakow,kanskje den finaste byen eg nokon gong har vore i.Har akkurat ete ein saftig frukost og er snart klare for å innta sentrum.Shopping,titting på alle turistane,drikke d...

MAGASINET OG REISE I BOKS

Endeleg er Birkenbladet gått i det finske trykkeriet. No får det bære eller briste. Er alltid like redd for skrivefeil som har gøymt seg i teksten, eller ennå verre; Skrivefeil i titlane og feilskr...

På jobb - i Sør Afrika

Covershoot til neste utgave av Birkeinermagasinet der tema er landeveg. Her er vi ved det indiske hav og knipsar. Medan Audun køyrde sat eg bak i bagasjerommet og knipsa.Modellen min; Landeveissykl...

I PARADIS!

Eg er i paradis!Å tråkke på Sør-Afrikansk jord etter 12 timar i fly, bli møtt av verdas største smil hos Beauclair guest house,få tildelt eit nydeleg rom med sør afrikanske dråpar på bordet og kjen...

Mitt paradis

Det er første gong på fem år at året ikkje har starta i Sør- Afrika. Eg elskar det landet og kunne lett buddder ei lita stund viss eg hadde noko fornuftig å ta meg til med innimellom:) Eg anbefalar...

"Running crazy" in Hyde Park:)

Vel, det spørs ka som meinast med crazy, men å ta seg tid til knipsing under løpetur har ikkje vore vanleg kost for denne dama. Aller helst måtte eg skru av stoppeklokka viss eg berre MÅTTE tisse b...

Crazy Dubai

Ka ska ei bondetaus seie om dinne plassen? Alt er jo heilt surrealistisk og crazy!!! Men er det noko eg elska so er det kontrastar på tur:)Dubai ska utforskast,og dei tre første SAS kriteria skal f...

Off to Dubai

Om nokre timar startar verkeleg ferien, for det hjelper lite å ha fri her heime når eg ikkje klarar å la være å jobbe. Hadde faktisk ikkje trudd det var Dubai som skulle oppdagast dennegong. Bi...

Ei lita kvit løgn med særdeles "godt resultat"

Er komt trygt heim fra nokre få dagar i Praha. Flott by med nydeleg arkitektur, koslege gater i gamlebyen, rallykøyring frå flyplassen, " billeg" sightseeeing i trange bakgater ( taxisjåførane sine...

Prahautflukt

Praha er inntatt på 2 dag og skal utforskast. Litt lite blogging,mn eg kjem sterkare tilbake imorgen når vi er heime på Langhus:) Slenger ut nokre knips fra gårsdagen. Audun fekk seg ny dunjakke ti...

Reise - ei flukt frå kvardagen?

Reise er mi største og dyraste interesse. Heldigvis er det blitt billegare og billegare med tida, men kontoen bestemmer fortsatt kor mange og lange turar ein kan unne seg.Godt er det, for ellers vi...

Å reise er å drøyme med augene opne

Fekk eit spørsmål frå ein lesar om mitt forhold til det å reise. Og det kan eg vel eigentleg sei eg har eit varmt forhold til.Veldig varmt. Då eg gjekk på ungdomskulen hadde eg knapt vore over gre...

Mor & datter på vift

Har akkurat pakka ferdig til ein mor& datter weekend imorgon til søndag. Har trøkt ned den ivesle ryggsekken alt fra fineklede til løpesko. Er ikkje glad i å ha for mykje baggasje med meg, og på sl...

Delikatesser i alle endar

Det er siste dag i vakre Barcelona. Deilege feriedagar i varmen skal skiftast ut med ein meir regnfull ferie på Vestlandet, men det har også sin sjarm. Vi har verkeleg kosa oss desse dagane. Har e...

FORELSKA

Barcelona dag 3: Makan til forelskelse skal ein leite lenge etter. Ikkje har eg berre med den aller kjekkaste mannen, men så har vi også funne ein fantastisk romantisk by. Barcelona er berre nydel...

BARCELONA

Hotel Casa Camper, Barcelona: Ein kan aldri flykte frå noko, heller ikkje smerte. Men ein kan byte på omgjevnadane, suge til seg nye lukter og smakar og berre være kjærestar. Byen vi valdeblei Bar...

Sunn i New York!

Fekk ein kosleg mail frå ei veninne som skal til New York i sommar og lurte på om eg hadde nokre reisetips for ei sporty sjel. For er det noko vi ofte høyrer om USA er all junkfooden og den noko us...

Reisetips: Sprek og lat ferie = kan anbefalast!

Reise er ein av mine aller største lidenskapar. Det kan være tre- fire dagar i ein storby, ei lita veke i alpane eller 10 dagar i Sør Afrika. I det siste har det blitt meir og meir weekend turar. ...

Litt luxus må en unne seg:)

Er komt heim frå ein fantastisk liten bytur til Berlinmed mor. Var spent på både byen og hotellet vi fekk. Det siste starta med å at vi fekk full service av ein av hotellvaktene og han geleida oss ...

Draumeplass

Min største lidenskap attmed trening er reise. Har likt det sidan tenåra, og har etterkvart funne meg nokre favorittar. Ein av dei er Zermatt i Sveits. Det er berre heilt nydeleg der. Du køyrer opp...

Jentetur

Idag er det ein månadtil mor mi og eg skal på jentetur til Berlin. Det er ikkje første gang vipakkar sekken og reiser på tur ilag.Nemnast kan Israel, Nord Italia, Gran Canaria, Wien ifjor og no Ber...

Langtur, vinsmaking og nyttårsmiddag

Det er nyttårsafta og det må jo markerast- også her. Starta dagen med ein herleg langtur i eit naturreservat. Ein runde er 10 km så vi slepp å springe runde på runde. 1.20 time var aldeles nuk i h...

Nyyyyyyyte:)

Nydeleg start på afrikaferien Det er uvant å trene i varmen, iallfall når forskjellen på tempen har gått frå ? 15 til + 25-28 grader. I dag tidlig etter frukost stod intervall på menyen. Vi merka ...

Første dag i Sør Afrika

Endeleg er vi framme i Sør - Afrika. Landa trygt etter 16 timars reise over kontinentet. Rart å stige ut av flyet i 25-30 varmegrader medan det siste vi såg før avreise var snø og kulde. Deileg ret...

Drøymer meg til Sør Afrika

Når ein synes litt synd på seg sjølv gjer det godt å drøyme litt. Har slite med magen i ett døgn no og det erikkje noko godt. Det som verkeleg gjer godt derimot erå tenkje framover til ein herleg f...
springerinne

38, Lillehammer

Hei, eg begynte å blogge då eg fekk behandling for ein 13 år gammal spiseforstyrrelse. I dag er frisk, og er sjeleglad for at eg tok opp kampen. Det har resultert i eit fritt liv kor eg ikkje lenger er fengsla, og er blitt mamma til Noah på 3, og Erle på 1 år. Historia mi er blitt til boka Spring for livet. Den kan du kjøpe hos Norli og andre bokbutikkar. Eg jobbar i dag for Dagbladet, og er redaktør for magasina SKIsport og Friidrett. Har bakgrunn som toppidrettsutøvar i friidrett, elskar fortsatt å springe og ikkje minst gå på ski. Treffast på kriroset@gmail.com.